Wikia

Aflevering 1000
Generiek4 Titelkaart
Seizoen Seizoen 6
Week Week 30
Seizoensnummer 150
Uitgave
Netwerk TV1
Eerste uitzending 30 maart 2001
Startuur +/- 20:10:00
Duur +/- 00:25:00
Kijkcijfers Onbekend
Navigatie
Vorige aflevering Aflevering 999
Volgende aflevering Aflevering 1001

Aflevering 1000 is de 150ste aflevering van het 6de seizoen van Thuis en werd voor het eerst uitgezonden op 30 maart 2001.

Synopsis

De synopsis van deze aflevering zal weldra worden aangevuld.

Samenvatting

Het bevrijdingsplan van Linda start vandaag en er staat veel op het spel. In de gevangenis is de eerste hindernis inspecteur Eric. Hij doet er alles aan om Linda over te brengen zonder dat ze ontsnapt. Kristof probeert hem te overmeesteren, maar dat lukt niet. Wanneer Eric hem onder schot houdt, lukt het Senne wel om hem te overmeesteren.

Wanneer het drietal aankomt in de kelder staat hun tweede hindernis op hun te wachten. Ze zijn verloren gelopen en alle deuren zijn potdicht. Eric is ondertussen terug bij bewustzijn en komt steeds dichterbij. Senne wordt door hem belaagd, maar ondertussen openen Dirk en Joeri de deuren vanaf buiten uit. In een afgelegen gebouw ziet Linda Eva terug en maakt ze kennis met Lotte. Senne doorstaat moeilijke tijden als hij in elkaar geslagen wordt door Eric die koste wat het kost de ontsnapping wil tegenhouden.

Dirk krijgt een vervelend telefoontje. Didier, de piloot die hun zou wegvoeren, komt met een kleiner vliegtuigje waar maar 4 personen in mee kunnen. Joeri en Eva besluiten dan maar om in België te blijven. Eric heeft ondertussen de ligging van de luchthaven achterhaalt en hij haast zich daarnaar toe. Het lukt hem bijna om het vliegtuigje te stoppen, maar Linda en de rest kunnen op het nippertje ontsnappen.

Cast

Hieronder vindt u een overzicht van alle personages die in deze aflevering verschijnen, gerangschikt per belang van de rol. Hoofdpersonages zijn personages die in de generiek verschijnen, nevenpersonages zijn personages die een even grote rol hebben, maar (nog) niet in de generiek verschijnen. Een gastpersonage zijn rol is beperkt. De personages hieronder staan alfabetisch gerangschikt per familienaam van de acteur/actrice.

Hoofdpersonages

De hoofdpersonages die meespelen in deze aflevering zullen weldra worden aangevuld.

Nevenpersonages

De nevenpersonages die meespelen in deze aflevering zullen weldra worden aangevuld.

Gastpersonages

De gastpersonages die meespelen in deze aflevering zullen weldra worden aangevuld.

Medewerkers

De medewerkers van deze aflevering zullen weldra worden aangevuld.

Galerij

Trivia

Er is (nog) geen trivia omtrent deze aflevering.

Referenties

Er zijn nog geen links die in verband staan met deze aflevering.