Wikia

Seizoen 6

Aflevering 1000
Thuis aflevering 1000 seizoen 642:33

Thuis aflevering 1000 seizoen 6

Algemene InformatieEdit

De 1000ste aflevering van Thuis werd uitgezonden op 25 maart 2001, tijdens seizoen 6 en is de 150ste aflevering van dat seizoen. De aflevering werd nogmaals herhaald in 2005. De speelduur is dubbel zo lang.

InhoudEdit

Het bevrijdingsplan van Linda start vandaag en er staat veel op het spel. In de gevangenis is de eerste hindernis inspecteur Eric. Hij doet er alles aan om Linda over te brengen zonder dat ze ontsnapt. Kristof probeert hem te overmeesteren, maar dat lukt niet. Wanneer Eric hem onder schot houdt, lukt het Senne wel om hem te overmeesteren.

Wanneer het drietal aankomt in de kelder staat hun tweede hindernis op hun te wachten. Ze zijn verloren gelopen en alle deuren zijn potdicht. Eric is ondertussen terug bij bewustzijn en komt steeds dichterbij. Senne wordt door hem belaagd, maar ondertussen openen Dirk en Joeri de deuren vanaf buiten uit. In een afgelegen gebouw ziet Linda Eva terug en maakt ze kennis met Lotte. Senne doorstaat moeilijke tijden als hij in elkaar geslagen wordt door Eric die koste wat het kost de ontsnapping wil tegenhouden.

Dirk krijgt een vervelend telefoontje. Didier, de piloot die hun zou wegvoeren, komt met een kleiner vliegtuigje waar maar 4 personen in mee kunnen. Joeri en Eva besluiten dan maar om in België te blijven. Eric heeft ondertussen de ligging van de luchthaven achterhaalt en hij haast zich daarnaar toe. Het lukt hem bijna om het vliegtuigje te stoppen, maar Linda en de rest kunnen op het nippertje ontsnappen.