Wikia

Aflevering 2000
Geen afbeelding mogelijk
Seizoen 11
Seizoensnummer 175
Week 15
Eerste uitzending 28 april 2006
Herhaling 2010
Credits
Scenario Rita Bossaer
Guy Bernaert
Story- & Script Marinelle De Winne
Heidi Hermans
Regie Nicole Pellegroms
Creative director Marc De Geest
Productie Marleen Baras
Dirk Haegemans
Luc Roggen
Navigatie
Vorige episode 1999
Volgende episode 2001

Aflevering 2000 is de 175ste aflevering van het emfde seizoen en werd voor het eerst uitgezonden op 28 april 2006.

PlotEdit

Luc gaat naar de advocaat bellen voor de 20.000 euro schadevergoeding. Bij het ontbijt vraagt Leontien aan Luc om Lowie uit zijn bedje te halen. Hij probeert het duidelijk te maken dat Lowieke op een internaat zit, maar Leontien begint helemaal door te slaan. Luc belt naar dokter Smeekens voor met haar te komen praten. Ze draait helemaal door als ze hem ziet en ze wordt meegenomen naar een pyschiatrische kliniek. Luc heeft het zwaar.

Franky is stil nadat hij met Cois 'pannenkoeken is gaan eten'. Angèle vindt dit uiterst verdacht en ondervraagt Cois. Hij blijft liegen. Toen hij vertrok had hij een grote plastieke zak bij met de kleren van Frank daarin. Angèle heeft in de zak gekeken en belt de politie op. Deurwaarder Segers komt langs bij Simonne en dreigt alles te verkopen voor het faillisement van Sanitair Vercammen. 

Betty is gisteren naar Marianne geweest om te zeggen dat ze Walter terug wil. Walter is haast haar wantrouwen in hem kotsmoe. Hij dreigt een einde aan hun relatie te maken. Op de benefiet ziet Marianne Eric nergens en hij zou een artikel schrijven. Ze belt hem op, maar hij zegt dat Maaike niet meekomt. Die heeft haar koffers gepakt na het voorval van gisteren.

Renzo vertrekt vandaag naar Singapore. Sofie heeft het zeer moeilijk, omdat ze niet mee mag. Ze hoopt dat hij snel terug is. Als ze terugkomt van de supermarkt, staat Tony haar op te wachten. Sofie moet nog eens voor prostituee spelen of anders laat hij Renzo vermoorden. Ze laat Femke haar achtervolgen naar de villa van de klant. Als ze naar de badkamer gaat neemt ze pillen en drugs. Ze valt niet veel later flauw. Franko belt naar Tony. Hij komt haar ophalen om haar te dumpen. Femke ziet alles gebeuren en belt zo snel mogelijk naar Renzo.

Mathilde heeft zich overslapen door een nachtmerrie. Ze haast zich naar Ter Smissen, waar Nicole en Hugo ontbijten. Hun fans laten hun echter niet gerust. Nicole belt naar Martine voor naar de sauna te gaan. Ze krijgen nog een rondleiding in de Fit & Fun van Werner. Die leken ze te kennen van vroeger toen hij nog op een cruiseschip werktte. Hugo stelt voor aan Nicole voor het licht uit te doen in een kamer en ze beginnen te kussen. Werner en Martine denken dat er niemand meer is en sluiten af. Mathilde slaat in paniek omdat ze niet komen opdagen op de soundcheck. 

Op de benefiet voor Nand heerst er spanning. Inspecteur Monard houdt alles en iedereen in de gaten. Angèle tipt hem om Cois in te gaten te houden. Cois gaat naar Frank voor hem hotdogs te brengen. Hij heeft geen honger, maar neemt wel met plezier de blikjes bier aan. De politie is Cois gevolgd en arresteren hun beide. Frank op verdenking van roofmoord en Cois van medeplichtigheid.

Nicole en Hugo komen niet opdagen op de benefiet en Femke mist ook om Sam te helpen broodjes smeren. Hij belt naar haar, maar ze kan niet komen omdat ze zogezegd tandpijn heeft. Martine haar frank valt en gaat met Mathilde Nicole en Hugo bevrijden. De benefiet wordt nog een groot succes en het levert een bedrag van 6.205 euro op. Eva is enorm dankbaar en emotioneel.

PersonagesEdit

HoofdpersonagesEdit

Wordt nog toegevoegd.

NevenpersonagesEdit

GastpersonagesEdit

QuotesEdit

Wordt nog toegevoegd.

TriviaEdit

Wordt nog toegevoegd.