Wikia

Aflevering 2500 werd uitgezonden tijdens seizoen 14, op vrijdag 26 december 2008.  De aflevering draaide voornamelijk om de begrafenis van Sofie Bastiaens en het einde van Mike van Notegem.

InhoudEdit

De begrafenis van Sofie wordt in intieme kringen gehouden. Vooral de bastiaensen doorstaan moeilijke tijden. Zeker wanneer Mike wordt vrijgelaten, wegens gebrek aan bewijzen. Mike gaat naar Ter Smissen en verstoort de koffietafel. Martine is doodsbang en Peter staat op het punt om Mike iets aan te doen. Toch is Mike niet onmiddellijk weg en gaat hij eerst in zijn kamer het geld dat hij verstopt had halen. Als dat blijkt weg te zijn slaan zijn stoppen door.

Mike verstopt zich in de dispatch van Ter Smissen en wacht Femke op. Daar gaat hij haar te lijf en dreigt hij haar te wurgen. Mike blijft ervan overtuigt dat zij zijn geld heeft en dreigt haar te vermoorden als ze het niet zegt waar het ligt. Wanneer hij Femke bijna helemaal dood heeft geknepen, komt er iemand binnen. Als Nancy niet veel later naar Ter Smissen gaat om Femke te zoeken, komt ze bij een geshockeerde Femke en een, met een taartschep, neergestoken Mike uit.

Foto'sEdit