Wikia

Beata Kosinski
Seizoenen 7102224 Beata Portret S24
Eerste verschijning Aflevering 1184 - 14 maart 2002
Laatste verschijning Aflevering 4456 - 11 september 2018
Gespeeld door Ann Van den Broeck

Kinderen Kristoff Kosinski
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Nevenpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenTriviaQuotesFotoshootFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Beata Kosinski is een nevenpersonage dat van 14 maart 2002 (aflevering 1184) tot en met 30 mei 2002 (aflevering 1239), van 24 december 2004 (aflevering 1715) tot en met 6 januari 2005 (aflevering 1724), op 30 januari 2017 (aflevering 4136) en van 10 september 2018 (aflevering 4455) tot en met 11 september 2018 (aflevering 4456) werd vertolkt door Ann Van den Broeck.

Familie en LiefdeslevenEdit

Beata is de zus van Waldek Kosinski. De familie Kosinski woont in Polen, maar broer en zus immigreerde naar België. Na een tijd verhuisde Beata terug naar Polen. Ze krijgt er een zekere Karel over de vloer in haar café. Hij werkt er voor de European Bank, maar komt oorspronkelijk uit Gent. De vonk slaat uiteindelijk over tussen de twee.

Ook heeft Beata een zoon: Kristoff Kosinski.

Studies en BeroepslevenEdit

Beata werkt uit noodzakelijkheid in België als prostituee. Nadat ze terug verhuist naar Polen begint ze een café in Krakow. Er komen regelmatig Vlamingen, die in de buurt een bedrijf hebben of voor een internationale onderneming werken.

VerhaallijnenEdit

Waldek is in de gevangenis beland op verdenking van moord op zijn ex-vriendin Julia. Beata reist naar België om haar broer te bezoeken. De situatie is zwaar voor hem, zeker aangezien hij niets met de hele affaire te maken heeft. Beata denkt dat hij wel spoedig zal vrijkomen en daarna kan hij terug bij haar in Polen komen wonen. Ze gaat na het bezoek aan Waldek ook Rosa opzoeken. Zij heeft inmiddels gebroken met Waldek, maar ze zit nog steeds in met hem. Na het bezoek keert Beata terug naar Polen.

Thuis afl4455 5 BeataWaldek

Nadat Waldek verneemt dat zijn kind is overleden en Mayra het sinds de geboorte met een ander had verwisseld, stort zijn hele wereld in. Hij zet Mayra aan de deur en vraagt Beata om langs te komen. De twee hebben een verhelderend gesprek. Beata denkt dat het beter zou zijn dat Waldek terug meekomt naar Polen. Hij heeft immers niets meer te zoeken in België. Waldek gaat met haar langs op het kerkhof om zijn kinderen te bezoeken en vertrekt daarop terug naar Polen, samen met Beata.

TriviaEdit

Er is (nog) geen trivia over dit personage beschikbaar.

QuotesEdit

Er zijn (nog) geen quotes van dit personage beschikbaar.

FotoshootEdit

Er zijn (nog) geen foto's uit een fotoshoot van dit personage beschikbaar.

Foto'sEdit

Lees MeerEdit