Wikia

Bonnie
Vorig gastpersonage
Naam Chantal Declerck
Beroep Prostituee (-2006)
Woonplaats Gevangenis
Familie
Kinderen Onbekend kind
Productie
Gespeeld Door Goele Derick
Debuut Aflevering 1968 (15/03/2006)
Einde Aflevering 2060 (20/10/2006)
Reden Gearresteerd
Bonnie was de handlangster van de Franks dubbelganger, Manfred.

Algemene informatieEdit

Bonnie is een nevenpersonage dat in het elfde seizoen haar intrede maakte in de serie. Het personage werd vertolkt door Goele Derick. Ze verdween het twaalfde seizoen uit de serie.

BiografieEdit

Seizoen 11Edit

Bonnie werkt als handlangster van Manfred Stein. Samen beroven ze winkels. Manfred vindt Frank Bomans in zijn bestelwagen en sluit hem op. Bonnie toont geen medelijden. Frank en Manfred lijken op elkaar en zijn eigenlijk elkaars dubbelganger. Bonnie en Manfred kunnen hierdoor zonder probleem winkels overvallen. Als ze gezien worden, zou de politie Frank Bomans zien. Wanneer het Frank echter lukt om vrij te geraken, doet hij een voorstel aan Bonnie. Ze zouden samen kunnen vluchten met al het geld. Bonnie gaat akkoord. Manfred heeft ze gevolgd en begint met Frank te vechten. Bonnie wil ze tegenhouden, maar wordt weggeduwd. Ze neemt een pistool en schiet Manfred dood.

Seizoen 12Edit

Samen met Frank vlucht Bonnie weg naar Curaçao. Later krijgt Frank heimwee en keert terug naar zijn gezin. Bonnie blijft achter. Frank wordt verdacht van de moord op Manfred. Hij ontkent en zegt dat Bonnie het gedaan heeft. Bonnie wordt gecontacteerd door de politie. Ze bekent de moord en gaat de gevangenis in. Frank komt vrij.