Wikia

Dré Van Goethem
Seizoenen 345678910 Dre Portret S10
Eerste verschijning Aflevering 294 - 9 oktober 1997
Laatste verschijning Aflevering 1780 - 25 maart 2005
Gespeeld door Nolle Versyp

Kinderen Marie Van Goethem
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Hoofdpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenTriviaQuotesGeneriekFotoshootFoto'sLees Meer

Algemene Informatie

Dré Van Goethem is een hoofdpersonage dat van 9 oktober 1997 (aflevering 294) tot en met 25 maart 2005 (aflevering 1780) werd vertolkt door Nolle Versyp.

Familie en Liefdesleven

Dré heeft een affaire in de jaren zeventig met Evelyne. Zij bedriegt haar man Jean-Pierre De Ruyter. Later bevalt ze van een dochter Marie Van Goethem. Lange tijd wordt gedacht dat Jean-Pierre haar vader is. Als alles uitkomt en Jean-Pierre verslaaft geraakt aan alcohol, laat Marie haar naam veranderen van De Ruyter naar Van Goethem.

Dré begint een liefdesrelatie met Jenny Verbeeck. Het duurt niet lang voordat ze in het huwelijksbootje treden. Jenny bedriegt echter Dré met zijn beste vriend Willy Pleysier en vervolgens vraagt hij een scheiding aan. Als Willy euthanasie pleegt is zijn laatste wens dat Dré en Jenny terug samen zullen komen. Dat gebeurt. Later verhuist Dré naar Zuid-Frankrijk met Jenny, maar zij kan niet wennen aan het leven daar en keert terug naar België. Dré blijft in Zuid-Frankrijk.

Studies en Beroepsleven

Dré is huisarts van opleiding en werkt voor een lange tijd in Dokterspraktijk De Decker.

Trivia

Quotes

Er zijn (nog) geen quotes van dit personage beschikbaar.

Generiek

Fotoshoot

Foto's

Lees Meer