Wikia

De personages in vet doen nog steeds mee in de serie.
De personages die doorstreept zijn waren nooit te zien in de serie.

Mathilde

Robert

Eva
 
Jan
 
Maarten

Nand

Robert ReimersEdit

Robert komt voor het eerst in beeld, met zijn echtgenote Mathilde. Ze hebben samen twee kinderen, namelijk Jan Reimers en Maarten Reimers. Wanneer Robert ontdekt dat Mathilde zijn schoondochter aan het vergiftigen is, besluit ze hem uit de weg te ruimen. Ze vergift hem. Ook hun zoon Jan kwam ter overlijden na een vechtpartij met Werner Van Sevenant.

Jan ReimersEdit

Jan is de zoon van Robert en Mathilde. Hij heeft ook een broer, Maarten. Voor hun moeder was Jan altijd haar favorietje. Hij begint een relatie met Eva Verbist. Ze wordt zwanger van hem, maar heeft ook gevreën met Werner Van Sevenant. Jan is razend als hij erachter komt dat het kindje misschien van Werner is. HIj schopt Eva in haar buik en gaat op de vuist met Werner. Het loopt verkeerd af, Jan sterft. Later wordt het kindje geboren, Nand Reimers.

Maarten ReimersEdit

Maarten is de zoon van Robert en Mathilde. Hij heeft ook een broer, Jan. Voor hun moeder was Jan altijd haar favorietje. Dit is tot grote frustatie van Maarten. Jan begint een relatie met Eva en krijgt met haar een kind, Nand. Jan sterft na een vechtpartij en Eva komt samen met Maarten. Maar Mathilde probeert haar te vergiftigen en als Robert hier achter komt, vergiftigt ze hem. Als Maarten achter de vergiftiging van Robert komt, neemt hij wraak. Hij vergiftigt Mathilde en sticht brand, maar blijft er zelf in.

Nand ReimersEdit

Jan Reimers begint een relatie met Eva Verbist. Ze wordt zwanger van hem, maar heeft ook gevreën met iemand anderrs. Jan is razend als hij erachter komt dat het kindje misschien van Werner is. HIj schopt Eva in haar buik en gaat op de vuist met Werner. Het loopt verkeerd af, Jan sterft. Later wordt Nand geboren en komt Maarten samen met Eva. Ze zorgen samen met hem, maar ook hij sterft. Eva en Nand vertrekken samen naar Zuid-Afrika.