Wikia

Isabelle Vinck
Seizoenen 56789 IsabelleProfiel
Eerste verschijning Aflevering 781 - 21 februari 2000
Laatste verschijning Aflevering 1626 - 24 mei 2004
Gespeeld door Pascale Bal

Kinderen -
Ouders † Eduardus Vinck en † Onbekend
Huidige categorie Vorige Hoofdpersonages
Algemene InformatieLiefdesleven en FamilieBeroepslevenAchtergrondVerhaallijnenTriviaLees Meer

Algemene InformatieEdit

Isabelle Vinck was een hoofdpersonage dat vanaf 21 februari 2000 (aflevering 781) in beeld kwam. Ze verdween uit de serie op 31 maart 2003 (aflevering 1391), maar maakte haar terugkeer op 10 november 2003 (aflevering 1486). Uiteindelijk verdween ze definitief op 24 mei 2004 (aflevering 1626). Isabelle werdt vertolkt door Pascale Bal.

Liefdesleven en FamilieEdit

Binnenkort.

BeroepslevenEdit

Binnenkort.

AchtergrondEdit

Isabelle komt uit een gezin van een vader die samenwoonde met zijn zoon Pierre en twee dochters Vera en Isabelle. Pierre wou altijd macht over alles en iedereen. Hij sloeg zijn twee zussen en commandeerde zijn vader. Die was meestal te dronken om hier in opstand tegen te komen en toen hij een keer wel eens tegen Pierre was in gegaan, had die hem hardhandig in elkaar geslagen. Pierre werd een tijdje in een verbeteringsgesticht opgenomen, maar toen hij daar uit kwam, nam hij onmiddelijk wraak door brand te stichten in de woning van het gezin. Hijzelf liep ernstige brandwonden op, maar zijn vader kwam om in de brand.

VerhaallijnenEdit

TriviaEdit

  • Actrice Pascale Bal was te zien in de videoclip van "It's so unreal" van Zornik. Ze doet hier een kusscène met actrice Ann Ceurvels die in de serie de zus van Isabelle speelt, Vera Vinck (Valerie Wijndaele).

Lees MeerEdit

  • Voor meer informatie over het liefdesleven van Isabelle, zie hier.