Wikia

Julia Van Capelle
Seizoenen 121314151617181920212223 Julia Portret S22
Eerste verschijning Aflevering 2194 - 26 april 2007
Gespeeld door Myriam Bronzwaar
Huidig beroep Geen
Huidige partner Geen
Kinderen Katrien Snackaert en Paulien Snackaert
Ouders Onbekend
Huidige categorie Huidige Hoofdpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenTriviaQuotesGeneriekGalerijFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Julia Van Capelle is een hoofdpersonage dat van 26 april 2007 tot 30 april 2014, van 10 december 2014 tot 18 november 2016 en sinds 15 februari 2017 wordt vertolkt door Myriam Bronzwaar.

Familie en LiefdeslevenEdit

Er zijn (nog) geen details over de familie en het liefdesleven van dit personage beschikbaar.

Studies en BeroepslevenEdit

Er zijn (nog) geen details over de studies en het beroepsleven van dit personage beschikbaar.

TriviaEdit

  • Aanvankelijk zou Julia op 9 december 2014 terugkeren, maar door een stakingsactie bij VRT moesten de afleveringen van die week een dag worden opgeschoven.
  • In 2016 verdween Bronzwaar opnieuw voor een periode, maar dit keer was het voor de kijker niet bekend dat de actrice nog zou terugkeren. Myriam Bronzwaar had in alle stilte de serie definitief verlaten. Dat maakte de actrice bekend op 25 november 2016 in een interview. Haar woorden bleken echter verdraaid te zijn door de pers en hoewel Bronzwaar het had vermeld dat ze de serie verliet, heeft ze nooit beweerd dat dit definitief zou zijn. Op 15 februari 2017 vertelde de actrice in een interview na de terugkeer van haar personage dat ze zeker na de misverstanden in de pers op haar tanden moest bijten om te verzwijgen dat ze zou terugkeren in Thuis.
  • Julia heeft al meerdere misdrijven gepleegd:

QuotesEdit

Aflevering 4245 - Julia houdt Waldek vastgebonden in een kelder vast

Waldek: Julia... Wat gaat gij doen?

Julia: Oh. Euhm... Gij krijgt een ticketje voor de eerste rij. Dan kunt gij goed toekijken hoe ik uw grote liefde Simonneke afmaak.
Aflevering 4250 - Luc wilt niet eten van de vergiftigde rijstpap van Julia
Julia: Wat nu? Gaan we moeilijk doen? Ge weet goed genoeg wat er gebeurt bij mensen die moeilijk doen. Vraag dat maar eens aan Marieke. Hahaha! Oei, dat gaat niet meer.
Aflevering 4250 - Julia houdt Simonne het mes op te keel
Julia: Niet bewegen hè, Simonneke. Dan zou ge u nog wel eens heel erg pijn kunnen doen. En praten hoeft ook niet, hoor. Het enige wat gij moet doen is heel goed naar mij luisteren.
Aflevering 4252 - Julia brengt Simonne naar de kelder waar ze Waldek vasthoudt

Julia: Ik dacht dat ge blij zou zijn dat ge hem zou zien. Dat is toch wat dat ge altijd gewild hebt? Voor eeuwig samen. En ik ga daarvoor zorgen. Ik heb al mijn klusjes geklaard, en nu is het tijd voor jullie tweetjes.
Waldek: Nee... nee.
Julia: Papa gaat gij natuurlijk niet meer kunnen worden, hè. Sorry, dat... Dat moet ge accepteren.

Aflevering 4252 - Julia dreigt Simonne en Waldek in een kelder te vermoorden

Julia: Zullen wij een feestje bouwen? Ja? Oké, wij gaan een feestje bouwen.

GeneriekEdit

Er zijn (nog) geen titelkaarten uit de generiek van dit personage beschikbaar.

FotoshootEdit

Er zijn (nog) geen foto's uit een fotoshoot van dit personage beschikbaar.

Foto'sEdit

Lees MeerEdit