Wikia

Productie

Generieken Merchandise Kijkcijfers Andere Media Bijzonderheden

Dagelijks wordt Thuis bekeken door meer dan een miljoen kijkers. Het is het best bekeken programma van Vlaanderen. Maar dat aantal kijkers verschilt elke dag. Dit is afhankelijk aan de inhoud van de afleveringen, maar ook aan het weer of feestdagen. De kijkcijfers worden bepaald door het gemiddeld aantal kijkers bij de eerste uitzending van de aflevering, vermeerderd met het uitgesteld kijken op de dag van eerste uitzending (VOSDAL). De kijkcijfers zijn van toepassing op kijkers van 4 jaar en ouder en eventuele gasten in Vlaanderen en Nederlandstalig Brussel.

Hieronder volgt een overzicht van de kijkcijfers, vanaf het 23ste seizoen.

Seizoen 23Edit

Thuis behaalt in de maanden augustus en september 2017 slechts in één aflevering niet de eerste plaats, namelijk aflevering 4244, uitgezonden op 31 augustus 2017. Op de eerste plaats die dag staat de kwalificatiewedstrijd voor het WK van België tegen Gibraltar.

Het gemiddelde kijkcijfer van de maand is 1.152.667 kijkers.

Kijkcijfers 2017-09

Thuis behaalt in de maand oktober 2017 slechts in één aflevering niet de eerste plaats, namelijk aflevering 4272, uitgezonden op 10 oktober 2017. Op de eerste plaats die dag staat de kwalificatiewedstrijd voor het WK van België tegen Cyprus.

Kijkcijfers 2017-10

Thuis behaalt in de maand november 2017 elke dag de eerste plaats.

Kijkcijfers 2017-11

Bron: http://www.cim.be/nl/televisie/openbare-resultaten