Wikia

Marianne Eliane Hubertus Bastiaens
Seizoenen 1234567891011121314151617181920212223 Marianne Portret S22
Eerste verschijning Aflevering 4 - 28 december 1995
Gespeeld door Leah Thys
Huidig beroep Gepensioneerd
Huidige partner -
Kinderen Ann De Decker en Tom De Decker
Ouders † Charles Bastiaens en † Madeleine Van Vooren
Huidige categorie Huidige Hoofdpersonages

Algemene InformatieEdit

Marianne Bastiaens is een nevenpersonage dat van 28 december 1995 (aflevering 4) tot en met 25 januari 1996 (aflevering 24), van 5 maart 1996 (aflevering 52) tot en met 9 november 2015 (aflevering 3861) en sinds 25 december 2015 (aflevering 3895) wordt vertolkt door Leah Thys.

Familie en LiefdeslevenEdit

Er zijn (nog) geen details over de familie en het liefdesleven van dit personage beschikbaar.

Studies en BeroepslevenEdit

Er zijn (nog) geen details over de studies en het beroepsleven van dit personage beschikbaar.

TriviaEdit

  • Marianne onderging met Rosa Verbeeck een hevig gevecht op een station in aflevering 624 (15 april 1999). De scene wordt door velen de meest iconische vechtscene uit de Vlaamse televisiegeschiedenis genoemd.
    • De opnames van deze scenes gebeurden op 8 februari 1999. Net op die dag was er een hevige sneeuwval, wat ook zichtbaar is in de scenes.
    • In de uitzending van 8 februari 2018 van het programma "Van Algemeen Nut" was Jan De Bruyne te gast, de korpschef die Rosa en Marianne uit elkaar moest halen. Steven Van Herrewege blikte terug met hem op de scene en deed een reconstructie over hoe het kwam dat het maar liefs 1 minuut en 5 seconden duurde voor Jan de dames bereikte.

QuotesEdit

Er zijn (nog) geen quotes van dit personage beschikbaar.

FotoshootEdit

Er zijn (nog) geen foto's uit een fotoshoot van dit personage beschikbaar.

Foto'sEdit

Lees MeerEdit