Wikia

Seizoen 11

Seizoensfinale: Manfred vs Frank

Algemene Informatie

De seizoensfinale van het elfde seizoen van Thuis is de 200ste aflevering van het seizoen en de 2020ste aflevering in totaal. De finale werd uitgezonden op vrijdag 2 juni 2006 en werd herhaald op 24 maart 2010.

Inhoud

Walter en Marianne nemen definitief afscheid nadat hun relatie is stuk gelopen. Onder invloed van Sam vertrekt Sofie dan maar naar het afkickcentrum. Werner neemt samen met Julie afscheid van Valerie. Nadat ze haar grafzerk bezocht hebben laat Werner Julie achter bij John, de vriend van Valerie.

Mathilde wil koste wat het kost dat Eva in België blijft en ze probeert haar te vergiftigen. In het bij zijn van Rosa, Nandje, Jenny en Mathilde krijgt ze plots ernstige krampen in de keuken van Ter Smissen. Rosa en Jenny proberen haar levenloze lichaam te helpen, terwijl Mathilde met Nandje op de arm vanuit de achtergrond toekijkt.

Frank kan Bonnie overtuigen om te ontsnappen van Manfred en vertrekt samen met haar. Helaas komt Manfred net thuis en ontstaat er een gevecht tussen hem en Frank. Bonnie staat genadeloos toe te kijken en schiet dan maar op één van de twee. Die valt dan ook levenloos neer op grond.

Aanwezige personages

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Vervolg

Eva besluit om haar reis nog een tijdje uit te stellen. Simonne en Luc krijgen te horen dat ze Frank zijn lichaam hebben gevonden. Bianca en Peggy vliegen over voor de begrafenis van hun vader. Later zal blijken dat Manfred overleden is en dat Bonnie en Frank naar Curaçao gevlucht zijn.

Trivia

Wordt nog toegevoegd.