Wikia

Aflevering 2220
Generiek 500:58

Generiek 5

Seizoen 12
Seizoensnummer 195
Eerste uitzending 1 juni 2007
Herhaling 22 februari 2011
Scenario Nathalie Haspeslagh
Jan Matterne
Story- & Script Marinelle De Winne
Knarf Van Pellecom
Regie Pieter Raes
Creative director Mark De Geest
Productie Dirk Haegemans
Luc Roggen
Anke Mouton
Paul Schellekens
Navigation
Vorige seizoensfinale Seizoen 11: Manfred vs Frank
Volgende seizoensfinale Seizoen 13: Dubbele ontvoering

PlotEdit

Cois heeft de tweede prijs gewonnen met Daisy in de dance-contest en slaapt uit met Frank op de zetel. Luc wekt ze met de trofee vol met koud water. Leontien zie geen co-ouderschap voor Lowieke met Luc. En ze kan ook niet zien dat ze kunnen splitsen als vrienden met alles wat er gebeurd is tussen hen. Eddy is eindelijk onder borgtocht vrijlaten. Jenny krijgt een rouwkaart onder haar deur geschoven door een vrouw, met haar naam daar op. Als Victor thuis komt ziet hij de kaart, maar niet Jenny.

Kasper vraagt ​​Rosa als hij naar een fuif mag gaan met Amber. Rosa zegt dat het goed, maar later als ze later een nota van zijn leraar ziet over enkele zeer slechte cijfers voor zijn test, is hij niet toegestaan ​​om te gaan. In de avond sluipt hij er van onder uit. Victor ziet hem weggaan, maar hij weet niet niet Kasper niet weg mag​​.

Simonne gaat naar Frank om hem de scheidingspapieren te laten ondertekenen. Als ze wil vertrekken, delen ze een passionele kus. Eric is erg nerveus voor zijn huwelijk. Jenny levert de gereinigde trouwjurk, vertelt Marianne dat ze Victor moet bedanken en gooit de gedrukte artikelen op de tafel. Martine, Eric en de rest van de familie hebben een zeer mooie bruiloft. Geert is teleurgesteld in Marianne. Hij dacht dat ze vrienden waren en geen geheimen hadden voor elkaar. Als hij ziet dat Ann en Sandrine kussen op de after-party, kan hij het niet meer aan en vertrekt.

Dorien en Sam verlaat het feest. Sam wil niet rijden, omdat hij te veel gedronken had, maar Dorien overhaalt om ergens anders heen te gaan. Als ze rijden op de weg, zien ze opeens Kasper en Amber op zijn brommer. Sam moet uitwijken en crasht tegen een boom. Kasper en Amber kijken naar de auto en rijden weg.

Maarten vertelt Eva dat ze weer naar huis kan komen, omdat zich Mathilde veel beter voelt. Ze kan de Fit & Fun nu niet verlaten, dus ze geeft Nandje aan hem om hem al mee naar huis nemen. Later belt Maarten haar om te zeggen dat Nandje ziek is en ze moet onmiddellijk naar huis komen. Als ze aankomt, lijkt er niets mis met hem. Eva gaat naar Mathildes slaapkamer en vindt haar dood op het bed. Ze wordt bang, maar Maarten kalmeert haar en bindt haar vast. Femke ziet het verscheurde twintig euro biljet en tenslotte valt hij figuurlijke frank. Maarten heeft het gestolen van de Fit & Fun. Ze waarschuwt onmiddellijk Werner, die naar Maartens huis rijdt. Maarten in de tussentijd giet benzine in de hele woonkamer en zet die in brand. Eva smeekt hem te stoppen.