Wikia

Seizoen 4

Seizoensfinale

Algemene Informatie

De seizoensfinale van het vierde seizoen van Thuis is de 195ste aflevering van het seizoen en de 655ste aflevering in totaal. De finale werd voor het eerst uitgezonden op vrijdag 28 mei 1999.

Inhoud

Gijzeling in de bende
Kristoff besluit om met de bende te kappen, maar de zware jongens van de bende laten hem niet zomaar gaan en gijzelen zijn broer Joeri. Wanneer Kristoff Joeri wil bevrijden ontstaat er een gevecht waarbij Joeri Kristoff per ongeluk neerschiet.

Feestje in mineur
Luc komt te weten wat er met zijn miljoenen gebeurd is en wie de vader is van het kind van Veronique. Hij bedenkt een middel om zijn broer eindelijk te nekken. Deze week kreeg Frank het weer warm wanneer zijn huwelijkstrouw aan de feiten werd getoetst. Veronique heeft hem verleid in de auto omdat ze zo graag een kind van hem wou. Simonne weet daar nog niks van en net nu Franky, het zoontje van Frank en Simonne, één jaar oud is, staat Veronique plotseling voor de deur.

Tijdens het verjaardagsfeestje zal Luc over Frank, zijn broer en werknemer, een boekje opendoen. Dat kan voor het huwelijk van Frank en Simonne grote gevolgen hebben, temeer omdat Simonne ook al heeft moet verwerken dat Frank in Italië met Leontien de koffer is ingedoken.

Snapshots

Vervolg

Binnenkort.

Aanwezige personages

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Gastpersonages

  • e.a.

Trivia

  • Deze aflevering werd nogmaals uitgezonden in december 2004.
  • Franky blijkt later geboren te zijn op 4 maart 1997, maar uit deze aflevering zou blijken dat zijn geboortedatum 28 mei 1998 is. Dit zou echter weer niet kloppen, want op deze dag was er een aflevering, en in deze aflevering was Simonne nog niet bevallen, maar nog steeds zwanger van Franky.