Wikia

Seizoen 8

Seizoensfinale: Onderbroken huwelijk

Algemene Informatie

De seizoensfinale van het achtste seizoen van Thuis is de 195ste aflevering van het seizoen en de 1435ste aflevering in totaal. De finale werd uitgezonden op vrijdag 30 mei 2003 en werd herhaald op 21 juni 2007.

Inhoud

Leontien krijgt weeën en haast zich naar het ziekenhuis. Ze wil niet dat Luc bij de bevalling is, maar ze bedenkt zich toch op het einde. Ze laat een wroedvrouw bellen naar hem, maar Luc neemt zijn GSM niet op. Uiteindelijk bevalt ze van een zoon, Lowie Bomans.

Op een bouwwerf is Frank meer bezig met een vrouw, dan met zijn eigen zoon. Het is dan ook Luc die plots merkt dat Franky weg is. Hij gaat hem zoeken en vindt hem. Maar dan slaat het noodlot toe, het plafond van de werf komt naar beneden en Luc duikt op Franky om hem te beschermen.

Eva trouwt vandaag met Jan, maar Werner komt tot het besluit dat hij Eva graag ziet. Hij haast zich naar de trouw, maar als Jan Werner ziet vraagt hij hem nog uitdrukkelijk om weg te gaan. Werner gaat toch door en verbreekt de plechtigheid net wanneer Eva haar jawoord moet geven aan Jan. Ze komt voor een zeer moeilijke keuze te staan die heel haar hele leven zal beïnvloeden.

Aanwezige personages

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Vervolg

Leontien vlucht met Lowie weg voor zes maanden. Franky mankeert amper iets en Luc overleeft het ongeval. Simonne vergeeft Luc zelfs dat hij haar verkracht heeft. Eva geeft het jawoord aan Jan.

Trivia

Wordt nog toegevoegd.