Wikia

Tamara Vereken
Seizoenen 21222324 Tamara Portret S23
Eerste verschijning Aflevering 3947 - 8 maart 2016
Gespeeld door Tine Priem
Huidig beroep Barvrouw en serveuse Frens
Huidige partner Bob Sleeckx
Kinderen Geen
Ouders Mark Vereken en † Onbekend
Huidige categorie Huidige Hoofdpersonages

Algemene InformatieEdit

Tamara Vereken is een hoofdpersonage dat sinds 8 maart 2016 (aflevering 3947) wordt vertolkt door Tine Priem.

Familie en LiefdeslevenEdit

Tamara is de enige dochter van Mark Vereken. Haar moeder wordt vermoed te zijn overleden. Op liefdesvlak wil Tamara zich eerder niet binden aan iemand. Na een onenightstand met Toon Vrancken blijkt ze zwanger te zijn. Ze maakt ze keuze om het kind te laten weghalen. Daarna belandt ze ook in bed met Ruben Huisman.

Wat begint als een speels experiment met Bob Sleeckx eindigt in een vaste relatie. Hoewel Tamara het moeilijk heeft met de sterke principiële Bob lijkt hij haar toch voor zich te winnen. Tamara krijgt het gevoel dat Bob andere dingen boven haar blijft primeren en maakt daarom een einde aan de relatie. Wanneer ze hoort dat Bob plannen maakt om naar Frankrijk te vertrekken krijgt ze spijt en verzoent ze zich met hem.

Studies en BeroepslevenEdit

Tamara volgt een leraarsopleiding aan de hogeschool, en zit in dezelfde klas als Olivia, Arne en Jessica. Na haar eerste jaar geeft ze er de brui aan en gaat ze aan de slag in de Frens. Sindsdien droomt ze ervan schoonheidsspecialiste te worden.

VerhaallijnenEdit

Er zijn (nog) geen details over de verhaallijnen van dit personage beschikbaar.

TriviaEdit

  • De komst van het personage werd op 29 februari 2016 - samen met de komst van Arne Guns en Jessica Engels - in een persbericht van VRT aangekondigd.
  • In een reclamespot van het weekblad Primo introduceerde Tine Priem zichzelf als Tamara uit Thuis. Bij het uitzenden van de spot censureerde VTM het woord "Thuis" met een bieptoon, omdat ze geen reclame wilden maken voor een televisieprogramma van een andere zender.

QuotesEdit

Er zijn (nog) geen quotes van dit personage beschikbaar.

GeneriekEdit

FotoshootEdit

Foto'sEdit

Lees MeerEdit