Wikia

Thelma 'Thilly' Van Santen
Seizoenen 2324 Thilly Portret S24
Eerste verschijning Aflevering 4255 - 15 september 2017
Laatste verschijning Aflevering 4498 - 8 november 2018
Gespeeld door Lauren Müller

Kinderen Geen
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Nevenpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenTriviaQuotesFotoshootFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Thelma "Thilly" Van Santen is een nevenpersonage dat van 15 september 2017 (aflevering 4255) tot en met 27 februari 2018 (aflevering 4372) en van 5 oktober 2018 (aflevering 4474) tot en met 8 november 2018 (aflevering 4498) werd vertolkt door Lauren Müller.

Familie en LiefdeslevenEdit

Thilly is de jongere zus van Judith Van Santen. Via haar zus heeft ze een neefje en nichtje genaamd Stan en Emma. Van jongs af wordt Thilly al op meerdere vlakken door haar ouders voorgetrokken, tot de ergernis van Judith. Wanneer ze plannen heeft om een reisbureau op te richten kan ze haar ouders overtuigen om te investeren. Na enkele maanden gaat de zaak echter failliet. Hoewel hun contact lange tijd op een laag pitje staat, kan Thilly zich uiteindelijk toch verzoenen met haar zus.

Thilly leert Lowie Bomans kennen. Het duurt niet lang vooraleer de twee het bed delen. Dit gebeurt later nogmaals, maar beide stemmen in dat het eenmalig was en niet uit liefde. Zo heeft Thilly later ook een onenightstand met Kobe Baert en Dries Van Aken.

Studies en BeroepslevenEdit

Thilly heeft al op internationaal niveau op verschillende plaatsen gewerkt. Ze vindt vast werk als barvrouw in het café Frens. Bij haar terugkeer kan ze er meteen weer aan de slag.

VerhaallijnenEdit

Thilly, de zus van Judith, staat plots aan de deur bij Tom en Judith. Tom is verrast aangezien hij helemaal niet van het bestaan van Thilly afwist. Ze is afgereisd naar hun om bij hen in te trekken, in afwachting van hun bruiloft. Judith lijkt echter niet al te enthousiast te zijn over haar komst. Thilly mag bij hen komen inwonen op voorwaarde dat ze de secretaressefunctie overneemt van Dokterspraktijk De Decker-Van Santen.

Judith trekt grote ogen wanneer Thilly weer plots voor haar neus staat. Ze is vanuit Londen terug naar België gekomen toen ze hoorde dat Stan in een instelling is geplaatst. Het bezoek aan Stan heeft ze al geregeld. Judith maakt haar al snel duidelijk dat ze geen zin heeft in haar komst, om haar uiteindelijk weer te zien wegvluchten. In het gemeenschapshuis wordt Thilly echter wel goed ontvangen. Paulien zegt haar dat haar kamer in de woning in de Frens nog leegstaat. Ze kan er dus terug intrekken en tevens ook opnieuw werken. In de Frens leert Thilly al snel haar nieuwe medebewoner kennen: Dries Van Aken. Het duurt niet lang vooraleer de twee samen in bed belanden.

TriviaEdit

QuotesEdit

Aflevering 4255 - Thilly komt voor het eerst binnen bij Tom (eerste zin bij debuut)

Tom: Kom binnen.

Thilly: Amai, niet slecht, niet slecht, ... Beetje ouderwets misschien, maar zeker niet slecht. Nu weet ik waar dat het geld zit.

FotoshootEdit

Er zijn (nog) geen foto's uit een fotoshoot van dit personage beschikbaar.

Foto'sEdit

Lees MeerEdit