Wikia

Thelma "Thilly" Van Santen
Seizoenen 23 Thilly Portret S23
Eerste verschijning Aflevering 4255 - 15 september 2017
Gespeeld door Lauren Müller
Huidig beroep Onbekend
Huidige partner Geen
Kinderen Geen
Ouders Onbekend
Huidige categorie Huidige Nevenpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenTriviaQuotesGalerijFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Thilly Van Santen is een nevenpersonage dat sinds 15 september 2017 wordt vertolkt door Lauren Müller.

Familie en LiefdeslevenEdit

Thilly is de jongere zus van Judith Van Santen. Via haar zus heeft ze een neefje en nichtje genaamd Stan en Emma. Van jongs af wordt Thilly al op meerdere vlakken door haar ouders voorgetrokken, tot de ergernis van Judith. Wanneer ze plannen heeft om een reisbureau op te richten kan ze haar ouders overtuigen om te investeren. Na enkele maanden gaat de zaak echter failliet. Hoewel hun contact lange tijd op een laag pitje staat, kan Thilly zich uiteindelijk toch verzoenen met haar zus.

Thilly leert Lowie Bomans kennen. Het duurt niet lang vooraleer de twee het bed delen. Dit gebeurt later nogmaals, maar beide stemmen in dat het eenmalig was en niet uit liefde. Zo heeft Thilly later nogmaals een onenightstand met Kobe Baert.

Studies en BeroepslevenEdit

Thilly heeft al op internationaal niveau op verschillende plaatsen gewerkt. Ze vindt vast werk als barvrouw in het café Frens.

TriviaEdit

  • Lauren Müller vertolkte in 2009 nog een personage in Thuis, namelijk Hanne Goris.

QuotesEdit

Aflevering 4255 - Thilly komt voor het eerst binnen bij Tom (eerste zin Thilly)

Tom: Kom binnen.

Thilly: Amai, niet slecht, niet slecht, ... Beetje ouderwets misschien, maar zeker niet slecht. Nu weet ik waar dat het geld zit.

FotoshootEdit

Er zijn (nog) geen foto's uit een fotoshoot van dit personage beschikbaar.

Foto'sEdit

Lees MeerEdit