Wikia

Yves Akkermans
Seizoenen 456 Yves Portret S05
Eerste verschijning Aflevering 478 - 23 september 1998
Laatste verschijning Aflevering 899 - 9 november 2000
Gespeeld door Alexander Van Bergen

Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Hoofdpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenTriviaQuotesGeneriekFotoshootFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Yves Akkermans is een hoofdpersonage dat van 23 september 1998 (aflevering 478) tot en met 9 november 2000 (aflevering 899) werd vertolkt door Alexander Van Bergen.

Familie en LiefdeslevenEdit

Yves begint iets met zijn bazin Rosa Verbeeck. Maar wat blijkt is dat hij ook gevoelens heeft voor zijn voormalige baas Pierre Vinck. De twee delen een kus samen, maar wanneer Eva Verbist hun betrapt doet Pierre alsof Yves hem heeft aangerand. Rosa krijgt weet van het gebeuren en verbreekt hun liefdesrelatie.

Yves begint later een relatie met Peggy Verbeeck, de dochter van Rosa. Als de geheime liefde uitkomt vertrekt Yves uit Ternat.

Studies en BeroepslevenEdit

Yves is kapper van opleiding. Hoewel hij eerst te werk is bij de moderne kapperszaak van Pierre Vinck kiest hij er na verloop van tijd voor om bij een kleinschaliger kapsalon aan de slag te gaan, namelijk Kapsalon Rosa. Hij wordt na een discussie met Rosa Verbeeck ontslagen en vervangen door een zekere Antoine. Hoewel Rosa hem toch terug in dienst neemt komt het niet veel later alsnog tot een einde van hun samenwerking.

TriviaEdit

QuotesEdit

Er zijn (nog) geen quotes van dit personage beschikbaar.

GeneriekEdit

FotoshootEdit

Foto'sEdit

Lees MeerEdit